S VE.Direct to Bluetooth dongle můžete získat aktuální informace o stavu zařízení, dále pak historické hodnoty a dokonce i výrobky Victron Energy konfigurovat.
Dongle spolupracuje s VictronConnect App , k dispozici je pro Android a iOS zařízení.
Podporované produkty VICTRON
Dongle může být připojen na všechny produkty VICTRON, které mají vestavěný VE.Direct port. Pro úplný seznam viz manuál VictronConnect App .
Poznámky k instalaci
- Připojte dongle přímo k produktům. Dongle nelze připojit k Color Control GX.
- Není možné monitorovat produkt používat s pomocí dongle a zároveň používat Color Control GX.
- Není možné prodlužovat kabel VE.Direct.
Podporované telefony a tablety
Použitý přístroj musí mít Bluetooth 4.0 (BT LE). Úplný seznam zařízení najdete v příručce VictronConnect .
Prohlédněte si podrobný online manuál s popisem všech Smart funkcí zde.
VictronConnect App
Dongle spolupracuje s VictronConnect App. Odkazy na stažení pro iPhone, iPad, stejně jako Android zařízení jsou k dispozici na naší softwarové stránce
Postup spárování
Výchozí kód PIN je 000000
Po připojení můžete změnit PIN kód pomocí tlačítka (i) v pravém horním rohu aplikace.
Pokud dojde ke ztrátě dongle PIN kódu, nastavte ho na 000000 stisknutím a podržením tlačítka.
LED stavové kódy
Dongle má dvě LED diody, stavovou LED Bluetooth (modrá), a chybovou LED (červená). Při zapnutí se rozsvítí obě diody.
Stav
modrá LED
červená LED
Poznámka
Nepřipojený
pomalé blikání
vypnuto
Připojený
zapnuto
vypnuto
Vymyzání PIN
Dvojité zablikání
Dvojité zablikání
Během aktualizace firmwaru jsou k dispozici některé další stavové kódy LED
Stav
modrá LED
červená LED
Poznámka
Nepřipojený
rychle bliká
rychle bliká
Připojený
zapnuto
pomalé blikání
Nahrávání
zapnuto
rychlejší blikání
Programování
rychle bliká
vypnuto
Řešení problémů
Nevidím svůj produkt na obrazovce displeji
- Pouze jeden telefon nebo tablet může být připojen k dongle současně. Ujistěte se, že žádné další zařízení není připojené k dongle, a zkuste to znovu.
- Dongle nepodporuje všechny produkty VICTRON. Zkontrolujte, zda je výrobek Victron uvedeny v části výše.
- Dongle je napájen přes kabel VE.Direct. Ujistěte se, že dongle je připojen k podporovanému zařízení a LED bliká při připojování kabelu nebo je zapnuto napájení.
Nemohu se připojit k dongle
- Ujistěte se, že jste dostatečně blízko k dongle. V otevřeném prostoru, ve vzdálenosti cca do 20 metrů by měl fungovat.
- Problémy s připojením mohou být způsobeny nesprávným spárování Bluetooth. Zkuste znovu spárování párování tak, že nejprve odstraníte párování z telefonu: přejděte do Nastavení telefonu, pak zvolte funkci Bluetooth. Kliknutněte na (i) -iconu vedle "VE.Direct LE" zařízení a zvolte "Zapomeňte na toto zařízení". Poté otevřete aplikaci VictronConnect znovu a z opět zvolte vyhledat výrobky. Nastavte dongle do režimu párování stiskem tlačítka, vyberte produkt VICTRON obrazovce dané aplikace. Potvrďte párování a nyní by jsteste měli být nyní připojeni k dongle.
Aktualizace firmware dongle
Při prvním připojení s novou verzí VictronConnect se může se stát, že firmware dongle je třeba aktualizovat. Mějte na paměti, že tato aktualizace firmwaru dongle může být trochu složitější: všechny kroky je třeba trpělivě a přesně dodržovat.
Aktualizace může potřebovat více kroků: proces se opakovat dokud položka dongle nezmizí ze seznamu a produkt bude připojen k dongle.
Pokud se v proces aktualizace přeruší jednoduše aplikaci zavřete a znovu otevřete. To by mělo obnovit proces aktualizace do posledního dokončeného kroku.
1. Dongle musí být spárován před zahájením aktualizace. 2. Po prvním kroku aktualizace je dokončen přejděte do iPhone/iPad bluetooth nastavení a odeberteand dongle ze seznamu spárovaného příslušenství. Pak se vraťte do VictronConnect app a pokračujte druhým krokem..
Ostatní
Výrobce
Victron Energy B. V.
Popis
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.